Support
- Börja med att se om svaret på frågan/problemet finns i manualerna. Där är de flesta steg/aktiviteter du gör som användare beskrivna i detalj.
- Hittar du inte svar på din fråga/problem i manualerna, fråga (om möjligt) en kollega med större erfarenhet av tjänsten.
- Om frågan/problemet kvarstår: mejla formularhantering@vgregion.se
-
- Beskriv konkret vad som inte fungerar som väntat och förmedla eventuella felmeddelanden.
- Om relevant, bifoga gärna ett skärmklipp som visar problemet.
- Du kan till exempel använda kortkommandot Windowstangenten + Shift + S för att ta ett skärmklipp, eller använda något av programmen Klipp & skissa eller Skärmklippverktyget.
Prenumerera på driftstatus och servicefönster
För att få information om eventuella driftstörningar för just 1177 formulärhantering kan du Prenumerera på driftstatus och servicefönster; markera Formulärhantering och ange dina kontaktuppgifter.