12/2 Vår digitala invånare – uppföljande workshop

Denna workshop är en uppföljning till den webbsända konferensen "Vår digitala invånare – en dag om samverkan" som arrangeras den 29 januari.

Datum: 12 februari
Tid: 09:00 till 12:00
Plats: Digitalt (Teams)
 
 
Hur kan vi jobba vidare med samverkan och digital delaktighet i vår kommun?

Vi förstår att fortsatt samverkan är beroende av att kunskap och idéer från konferensen kan kopplas till en mer lokal och praktisk kontext. För er som har mandat och möjlighet att involvera fler kollegor och samverkanspartners erbjuder vi ett workshopkoncept för att skapa ett gemensamt tänk kring er digitala invånare. Konceptet innehåller ett inledande case och förslag på uppföljande frågor för mer verksamhetsnära reflektion. Den 12 februari arrangerar vi en digital workshop och introducerar er som vill i metoden.

Workshopen äger rum i Microsoft Teams den 12 februari kl. 9-12. 

Anmäl dig till workshopen här...

I anmälningsformuläret till workshopen kan du också välja om du vill dela med dig av dina kontaktuppgifter till de andra deltagarna. De som kryssar i “ja” där får möjlighet att ta del av kontaktinformation till de andra som har accepterat, vilket underlättar för ytterligare nätverkande efter konferensen.

Kajsa Lunde

Konsulent

Telefonnummer